http://www.60zlot.ayz.pl/index.php?opti … 02:program
RAMOWY PROGRAM ZLOTU - źródło - Regulamin Zlotu!
12.08.2011 – piątek 16.00 – 20.00 – przyjmowanie uczestników zlotu 20.00 - ognisko
13.08.2011 – sobota 08.00 – 20.00 – przyjmowanie uczestników zlotu (godziny czynnego biura zlotu) 7.00– 09.00 – śniadanie 9.30 - wycieczka z przewodnikiem po Staszowie 17.00 – 19.00 – obiadokolacja 19.30 – odprawa na następny dzień 20.00 – 22.00 – zabawa przy ognisku
14.08.2011 – niedziela 08.00 – 20.00 – przyjmowanie uczestników zlotu (godziny czynnego biura zlotu) 07.30 – 09.00 – śniadanie ok. 10.30 – parada kolarska 11.00 – 12.30 – oficjalne otwarcie Zlotu w parku miejskim w Staszowie 12.30 – przejazd do Pustelni Złotego Lasu w Rytwianach 16.00 – konkursy sprawnościowe
17.00 – 19.00 – obiadokolacja 19.30 – odprawa na następny dzień 20.00 – program artystyczny
15.08.2011 – poniedziałek 08.00 – 20.00 – godziny czynnego biura zlotu 07.30 – 09.00 – śniadanie Wyjazd na trasy 17.00 – 19.00 – obiadokolacja 19.30 – odprawa na następny dzień 20.00 – prezentacja firmy VELO
16.08.2011 – wtorek 08.00 – 20.00 – godziny czynnego biura zlotu 07.30 – 09.00 – śniadanie Wyjazd na trasy 17.00 – 19.00 – obiadokolacja 19.30 – odprawa na następny dzień 20.00 – program artystyczny
17.08.2011 – środa 08.00 – 20.00 – godziny czynnego biura zlotu 07.30 – 09.00 – śniadanie Wyjazd na trasy 17.00 – 19.00 – obiadokolacja 19.30 – odprawa na następny dzień 20.00 – prezentacja firmy KROSS
18.08.2011 – czwartek 08.00 – 20.00 – godziny czynnego biura zlotu 07.30 – 09.00 – śniadanie Wyjazd na trasy Wycieczka autokarowa (Krzemionki Opatowskie, Bałtów, Ćmielów) 17.00 – 19.00 – obiadokolacja 19.30 – odprawa na następny dzień ok. 20.00 – konkurs krajoznawczy
19.08.2011 – piątek 08.00 – 20.00 – godziny czynnego biura zlotu 07.30 – 09.00 – śniadanie Wyjazd na trasy Wyjazd na wycieczkę do Sandomierza 17.00 – 19.00 – obiadokolacja 19.30 – zakończenie zlotu 20.00 – impreza pożegnalna dla wszystkich
20.08.2011 – sobota 08.00 – 20.00 – godziny czynnego biura zlotu 07.30 – 09.00 – śniadanie 17.00 – 19.00 – obiadokolacja Wyjazd uczestników do domów
21.08.2011 – niedziela 08.00 – 12.00 – godziny czynnego biura zlotu 07.30 – 09.00 – śniadanie Wyjazd uczestników do domów
I. ORGANIZATOR Oddział PTTK im. Aleksandra Patkowskiego w Sandomierzu. - Koło Grodzkie PTTK w Staszowie na zlecenie Komisji Turystyki Kolarskiej ZG PTTK w Warszawie oraz Klub Rowerowy PTTK im. Adama Bienia w Staszowie II. WSPÓŁORGANIZATORZY ZLOTU -Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego -Urząd Miasta i Gminy w Staszowie -Regionalna Organizacja Turystyczna w Kielcach -Starostwo Powiatowe w Staszowie -Burmistrzowie i wójtowie gmin powiatu staszowskiego -Staszowski Ośrodek Kultury -Lokalna Grupa Działania „Białe Ługi” -Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Staszów -Stowarzyszenie Bezpieczny Powiat Staszowski -Stowarzyszenie Ludowe Zespoły Sportowe -KROSS Sp. z o.o. -VELO Sp. z o.o. III. PATRONAT MEDIALNY -Radio Kielce -Echo Dnia -Tygodnik Nadwiślański -Telewizja Kielce IV. KOMITET ORGANIZACYJNY -Komandor Zlotu – Lucjan Zaczkowski -V-ce Komandor ds. programowych – Andrzej Wawrylak -V-ce Komandor ds. organizacyjnych – Sławomir Migalski -V-ce komandor ds. tras zlotowych – Roman Bieniaszewski -Kierownik Biura Zlotu – Grażyna Migalska -Kwatermistrz – Ireneusz Kapusta -Obsługa informatyczna - Kamil Kondek -Koordynator z ramienia O/PTTK Sandomierz – Elżbieta Juszczyk -Koordynator z ramienia Komisji Turystyki Kolarskiej ZG PTTK –Marian Kotarski -Weryfikacja odznak kolarskich – Marian Kotarski -Weryfikacja Kolarskiej Odznaki Pielgrzymiej – Michał Raczyński
V. CELE ZLOTU -poznanie historii, folkloru, zabytków, walorów krajoznawczych oraz promocja Miasta Staszów i powiatu staszowskiego a także całego województwa świętokrzyskiego -popularyzacja turystyki kolarskiej jako formy czynnego wypoczynku -integracja turystów kolarzy i wymiana doświadczeń VI. TERMIN I MIEJSCE ZLOTU Zlot odbędzie się w dniach: 13.08.2011 – 20.08.2011 Baza zlotu zlokalizowana jest w Ośrodku Wypoczynkowym Golejów w Staszowie Znajduje się tu: biuro zlotu, restauracja, miejsce na ognisko, boisko do siatkówki, nagłośnienie, pole namiotowe, parking samochodowy i rowerowy Noclegi zlokalizowane są w następujących miejscach: 1. OW "LOTNIK" w Golejowie – 150 miejsc w pokojach 2-3 os. z pełnym węzłem sanitarnym plus 90 miejsc w domkach 3-osobowych z bieżącą wodą (Uwaga: w domkach jedno łóżko jest 2-osobowe a drugie 1-osobowe) 2. OW „Pod Sosnami” – 48 miejsc noclegowych o podwyższonym standardzie w pokojach 2 i 4 osobowych 3. OW „WILGA” - 50 miejsc w domkach campingowych - rezerwa Na polu namiotowym będzie możliwość podłączenia do prądu. Wskazane posiadanie własnych przedłużaczy! Trasy zlotowe będą prowadziły przez teren powiatów: staszowskiego, opatowskiego, sandomierskiego, buskiego, kieleckiego VII. WARUNKI UCZESTNICTWA W zlocie mogą uczestniczyć turyści kolarze z Polski i z zagranicy reprezentujący organizacje turystyczne, młodzieżowe, sportowe, szkoły i instytucje oraz osoby indywidualne. Młodzież do lat 18 bierze udział w zlocie pod opieką osób dorosłych i musi posiadać kartę rowerową. VIII. SPECYFIKA TRAS ZLOTOWYCH Na każdy dzień będą zaproponowane 2 lub 3 warianty tras. Trasy będą prowadzić po terenach płaskich i lekko pagórkowatych, drogami asfaltowymi, leśnymi i polnymi, z dala od ruchliwych dróg publicznych. IX. TERMIN ZGŁOSZENIA Zgłoszenia grupowe i indywidualne na załączonych kartach zgłoszeń należy przesłać pod adres: Koło Grodzkie PTTK w Staszowie, ul. Szpitalna 36, 28-200 STASZÓW lub przez Internet na adres: biuro@pttkstaszow.info wraz z kopią dowodu wpłaty wpisowego i opłat za dodatkowo zamówione świadczenia w terminie od 1.03.2011 do 31.05.2011 roku. Wpłaty należy dokonać na konto: PTTK O/Sandomierz, Rynek 12, 27-600 SANDOMIERZ Bank Spółdz. w Sandomierzu 06 9429 0004 2001 0010 2007 0001 z dopiskiem: 60 CZTK Staszów 2011 Potwierdzenie przyjęcia na Zlot zostanie przesłane uczestnikowi po zaksięgowaniu wpłaconej należności!
MOŻESZ SKORZYSTAĆ Z FORMULARZA ONLINE:
Krok 1) Wstępna rejestacja do systemu: login hasło
Krok 2) Logowanie i link Wyślij Zgłoszenie Online na zlot
WIECĘJ INFORMACJI W REGULAMINIE ZLOTU
- http://60zlot.ayz.pl/regulamin_zlot2011.pdf
|